HSK - Stundenplan 2023/24

Anmeldung HSK Polnisch

Zajęcia z wiedzy o kulturze i języku ojczystym (HSK) są zajęciami prowadzonymi w języku ojczystym dla dzieci, których pierwszym lub drugim językiem nie jest j. niemiecki. Zapisów dokonują rodzice do końca marca. Przyjęcie na zajęcia następuje zazwyczaj wraz z początkiem roku szkolnego. Jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu, istnieje możliwość przyjęcia dziecka na zajęcia również w trakcie roku szkolnego.
Dane osobowe widniejące na formularzu zgłoszeniowym wykorzystywane są jedynie do celów szkolnych i nie są rozpowszechniane osobom trzecim.

Koszty zajęć: 290 Fr.inkl. materiały szkolne / semestr
Zajęcia HSK dla dzieci od zerówki do szóstej klasy

Mehrsprachige Kinder können den Unterricht in Heimatlicher Sprache und Kultur (HSK) in ihrer Erstsprache besuchen. Dafür ist die Anmeldung durch die Eltern erfor-derlich. Die Anmeldung gilt ab dem angemeldeten Schuljahr und für alle folgenden Schuljahre. Eine Kündigung ist schriftlich per Ende Schuljahr möglich.

Die untenstehenden Angaben werden vertraulich behandelt und ausschliesslich für schulinterne Zwecke verwendet. Die Anmeldung ist bis Ende März erwünscht. Die Aufnahme in den HSK-Unterricht ist nach Absprache mit der Trägerschaft auch wäh-rend des Schuljahres möglich.

Kosten: 290 Fr. inkl. Schulmaterialien /pro Semester
HSK-Unterricht ab Kindergarten bis Sekundarschule

1. Angaben Schüler/Schülerin

Name *
Vorname *
Geburtsdatum *

2. Angaben Eltern

Name *
Vorname *
Herkunftsland *
Adresse *
PLZ / Ort *
Mobile
Bestätigung E-Mail *

3. Angaben Schule

Gemeinde/Schulkreis
Schulhaus
Stufe
Lehrer/Lehrerin

4. Bestätigung

Zgłaszam moje dziecko na zajęcia z wiedzy o kulturze i języku ojczystym oraz zobowiązuję się dbać o jego regularne uczestnicwo w zajęciach. Zgłoszenie dotyczy dzieci z grupy wiekowej od zerówki. Rezygnacje z zajęć przyjmowane są w formie pisemnej przed końcem danego roku szkolnego.
 Ich melde mein Kind für den HSK-Unterricht an. Ich verpflichte mich, für einen regel-mässigen Besuch zu sorgen. Die Anmeldung ist in der Regel ab dem Kindergarten möglich. Eine Kündigung ist schriftlich per Ende Schuljahr möglich.
  Bestätigung *
  Bitte geben Sie die Zeichen aus dem Bild ein (: Neues Bild)
  * Eingabe obligatorisch

Polnischer Kultur- Erziehung Verein ,,Lokomotive"